Stackars människa

Jag tycker liksom att det är jobbigt att bara prata om min graviditet. Jag tycker att det är jobbigt att folk till och med lägger märke till att jag är gravid. Jag hatar att få frågor om när jag ska föda och hur jag mår men den värsta frågan av alla är "hur mår magen" Min mage är inte en egen person?! Ni kan inte fråga hur min mage mår. Om ni undrar så kan ni istället fråga är "ser allt bra ut med bebisen?"

Men stackars Katrin Zytomierska! Jag skulle nog inte klara av att vara henne. (nu komer jag säkert gå över tiden bara för det) men ärligt fy fan vad jag skulle hata att få höra en massa tjat hela tiden om min graviditet.
Det värsta är folk som ska ta på magen pch som gör det utan att fråga men ändå när dom frågar för det känns så dumt att säga nej. Men att folk som man inte känner tar en på magen i kön till kassan är ju sjukt! Vem fan gör så? Tänk då om man som katrin har en känd blogg fy fan vad jobbigt att ha en massa folk som hela tiden frågar om när hon ska föda m.m.
Jag är besatt av hennes graviditet jag loggar in minst 2 gånger om dagen för att se om hon har börjat föda. jag vet ju att det hönder när som helst och jag är jävligt otålig.
MEN jag skulle ju aldrig gå fram och prata med henne på stan om hennes graviditet. Det hon vill berätta om sin graviditet kan jag ju läsa på bloggen. Så varför jävlas. Det är precis det ni gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0