Skön dag

Idag ser det ut som att det blir riktigt bra väder. James är på dagis och jag ska starta dagen med att smaka på vildhallon sylten som jag köpte igår.

Leo fick sin present igår, det var en bok.
I torsdags så köpte jag kalsonger åt honom och precis när jag skulle ge honom dom så såg jag att han precis hade köpt en massa kalsonger åt sig själv. Kul.
Men denna gång tänkte jag att Leo läser ju typ aldrig och hur stor är chansen att han då skulle läst precis den bok jag köpte åt honom. Jätte stor tydligen för han har läst bokjäveln!
Det går helt enkelt inte att köpa presenter åt Leo. 
jag kan börja köpa klänningar åt honom det har han väl förhoppningsvis inga av. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0