Påbyltad

Jag satte helt klart på mig för mycket kläder. Med tanken på att det kanske skulle blåsa kallt ute, så satte jag på mig tjocktröjja och skinnjackan.
Det blev lite svettigt. Men jag kämpade mig hem genom hela viby och förbi mog drog cyklister med bara linnen på sig. Till och med så såg jag ett par gubbar som var ute i sina trädgårdar utan något på överkroppen.



Innan jag gick hemifrån så stoppade jag ner en hundring i min jackficka för att jag tänkte svänga förbi OKQ8 och tanka på min telefon. (Mitt abonemang är knas och fungerar inte så tills vidare har jag ett vanligt kontantkort)
Men jag fick ju en flipp och tog kort på mig och Ronja i viby och när jag drog ur kameran ur min fick så måste jag ha tappat hundringen. Så om någon av er vill bli 100 kr rikare så ligger det en hundring på parkeringen vid vibyby.
De här 2 bilderna resulterade också i att min kamera nu har helt fullkommligt slut på batteri det fanns precis så mycket att jag kunde ladda upp dom på datorn.
Så en ny kamera laddare skulle kanske sitta fint.

James kommer hem vid 3 tiden, Leo hämatr honom från dagis så jag slipper åka buss, yejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0