På dåligt humör

Nej det är inte vanligt dåligt morgonhumör utan jag är riktigt irreterad. Min dag började klockan 5 av att hunden gick runt och gnällde och ville ut. Det tog ett tag för mig att vakna till och sätta mig upp och leta efter käder. Då kommer hundjäveln på att det är en bra ide att öppna dörren till James rum. Så hon "hoppar" upp dörren och James vaknade. Jag kunde ju inte göra så mycket så James fick sitta kvar i sängen och jag sprang ut med Ronja så att hon fick kissa.
Sen var det bara att försöka få James att somna igen men han tyckte ju att det var morgon men efter ett tag så somnade han om.
När jag då lägger mig i sängen för att somna om så ligger Leo och snrkar i mitt öra och buffar på mig och jag ligger och armbågar honom i sidag och slår honom men han märker typ inget.
När han väl slutar snarka så ringer alarm jävlen. Men Leo vaknar ju inte så alarmet får gå om och om och om och om igen... När han sen väljer att gå upp så vaknar James så nu sitter jag här trött som fan och jag kan inte göra något tills James somnar om vid 13 tiden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0