Öppen 1 cm

Jag har hållts vaken i natt av värk i magen. Inte riktigt som värkar utan mer som en enda lång värk. I morse så kändes det mer som värkar som kom och gick. Så jag åkte in till sjukan. Öppen 1  cm är jag så föda, det lär jag göra inom ganska snar framtid. Värkarna slutade iaf komma efter ett varmt bad. Så det är fortfarande bara förvärkar. Men det är på gång iaf. Nu ska jag skura golven och gå ut med hunden som inte varit ute idag.

Imorgon ska vi köpa ett skötbord och en spjälsäng. Vi kommer nog hämta vaggan också. och i veckan så kommer vi köpa mobiler och sånt så att allt är klart. han kan ju komma när som helst nu lilla bönan

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

sv. attans jag har ju inte kabeltv! ;)

2010-05-23 @ 21:22:37
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0