Konstgjord eller riktig sol?



Jag gillar självklart solen mest men idag har jag legat i solariet efter att jag lämnade James på dagis.
Jag sitter i min soffa nu och äter frukost och jag har bakdörren öppen åh det är sååå skönt!
jag ska städa lite och sen ska vi iväg till ultraljudet.

Man blir på så himmlans bra humör när det börjar bli riktig sommar och jag längtar efter att jag blir smal igen så att man kan ha lite fina klänningar på sig innan solen försvinner igen.
När James kommer hem så funderar jag på att släppa ut honom på baksidan och låta honom go crazy på alla maskrosor vi har på gräsmattan, det är en del.
Jag tycker fan att sigtunahem borde komma och klippa gräset snart det ser ut som en äng bakom vårat hus haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0