Jag är helt slut

Vi gjorde ultraljudet och allt var bra, sköterskan uppskattade att bönan vägde runt 2050 g. vilket var helt ok.
Sen hämtade vi James på dagis och jag och James gick ut till lekplatsen så fort vi kom hem.
Sen gick vi in och jag orkade inte laga någon middag eftersom jag åt en hamburgare på vägen från KS så jag värmde bara gröt åt James, men han var nöjd.
Sen blev det lång promis med Ronja och vi gick runt viby. Där stötte vi på James pappa och vi såg en masa fjantiga modellflygplan flyga runt.
När jag nästan var hemma och hela min kropp värkte så kom jag på den fantastiska iden att gå till mamma istället så jag släpade hela faderullan upp för världens brantaste backe och upptäckte att mamma inte var hemma. Men då var mina höfter slut så jag satte mig i lekparken en stund. Men klockan tickade på och jag var tvungen att dra mig hemmåt det brukar ta 10 min det tog typ 35 min.

Nu är jag iaf hemma och har precis lagt James. Jag ligger i soffan och har inga planer på att göra något mer idag inte ens äta något annat än chipsen som ligger brevid mig. Om jag hade ett badkar så skulle jag ta ett bad för jag lovar För i helvete jag har så jävla ont i höfterna nu att jag håller på att dö.

Här har ni bilder från eftermiddagen, enjoy







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0