Idag regnar det!

Det är mitt fel att det regnar för att jag dödade en spindel igår. Men jag bryr mig inte. Jag ska städa här hemma innan James och Leo kommer hem och sen ska jag iväg till märsta och handla.

Ang solningen så NEJ det är inte farligt att sola solarium pga av någon strålning. Det är en myt. I sånna fall skulle det ju inte vara bra att vara ute i riktiga solen heller.
Det enda som är skillnaden på när man är gravid är att man kan få pigmentförändringar i huden när man solar (gäller också utomhussolen).
Sen är det ju aldrig bra att sola för mycket vilket jag vet att jag gör. Jag är beroende av att sola. Innan jag fick barn så kunde jag sola 3 dagar i veckan året runt. Jag såg ut som en sån där läder pensionär ibland som man ser på kreta haha.
Nu hinner jag ju aldrig sola nästan men jag vill passa på nu till sommaren så att man kan få börja sommaren brun och fin och jag vet ju att jag inte kommer ha så mycket tid att vara i solen med 2 små skuggbarn.

Men för att klargöra allt så NEJ bebisen i magen skadas inte av min solning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0