Fan vad trött jag är på er

Fy fan vad jag är trött på alla jävla falska patetiska nötar i min närhet.
Jag tror helt enkelt att jag klarar mig bättre utan er.
Det finns inte en jävel av er som är riktiga vänner. Inte en enda som har ställt upp för mig en endaste gång. Ingen som kommer förbi och passar james så att jag kan sova en stund eller går ut med hunden eftersom det är allmänt känt att jag är gravid och har jävligt svårt att gå.

Jag har ställt upp med en säng om ni inte har någonstans att sova och jag har ställt upp med pengar om ni har behövt låna. Jag har verkligen försökt att träffa er och nu pallar jag inte mer.
Jag är så sjukt äcklad av er. Dom flesta har jag känt i föera år och ni behandlar mig som skit so fuck you.

Jag klarar mig 1000 gånger bättre utan er och min telefon räkning blir inte så hög.

Detta handlar inte om dig Anna H, du är fortfarnade bra fast du bor i england.

Kommentarer
Postat av: Julia

Det finns verkligen inget värre än när man ställer upp för sina vänner & inte får ett jävla skit tillbaka.. Det är fan det minsta man kan begära, vänner ställer upp för VARANDRA, inte bara åt ena hållet.

Take care!

2010-05-26 @ 13:58:29
Postat av: Amanda

jag har försökt träffa dig gå ut i parken med barnen få dig o följa med och ta en cola på uteserveringen har ställt upp med hämtning och hemkörning osv osv du kan inte dra alla dina vänner över en kant!

2010-05-26 @ 20:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0