fan vad man hinner mycket när man inte har barn

Idag har jag sovit till klockan 13 och gått ut med hunden, städat och möblerat om i James rum. Allt för att James har varit borta hela dagen.
Ni som inte har barn har inget att komma med när ni säger att ni aldrig hinner med. Jo visst ni jobbar men ni kommer ju hem från jobbet visst? jag kommer aldrig hem från jobbet jag har en unge som hänger från mitt ben alla vakna timmar om dygnet. det blir inte mycket gjort då.
Anna vet efter att ha spenderat några timmar med mig vad jag pratar om. Anna är för övrigt bäst i hela världen och jag längtar tills hon kommer hem till sverige i juni.

Jag sorterade ut en massa av James leksaker också, sånna som han aldrig leker med. Jag la dom i en påse i förrådet. Han hade ju liksom skallror och bitringar kvar i sitt rum. Nu är det mycket mera plats.



Imorgon så åker jag in till uppsala med mor och sen vid halv fyra så åker jag och Leo till profylaxen, mycket spännande.
Mamma tar hand om James medans vi är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0