Falska vänner

Vi är uppe tidigt idag jag och James. Jag har haft värkar i natt och nu på morgonen så tänkte jag att det bästa skulle vara att gå upp och "gå av dom". Jag väckte precis james och han sitter nerbäddad i soffan med en flaska.

Jag har blivit väldigt duktig på att se när folk ljuger. Det är synd och trist och det får en att känna sig som en disktrasa när en vän ljuger för en själv. Man ligger och funderar på varför människan ljuger.
Men istället för att lägga ner mer energi på det så tänker jag skita i det istället. Helt, jag tänker inte ringa och fråga om att ses eller något annat. Om någon skiter i mig så kan jag gärna prutta tillbaka.

Jag har ju egentligen allt jag behöver, James och Leo. Fast dom är ju inte här i helgen och därför blir det så svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0