En mycket ovanlig morgon

Jag vaknade upp av att solen sken och att Tea min katt jamade och hade sig. Nu jävlar tänkte jag. Nu är det dags för kattungar även om det är lite tidigt. Men nej, Jag öppnade dörren och Tea, som är en väldans ogosig kisse ville bara gosa lite. Hon strök sig mot mig och jag plockade upp henne och hon bara va så hallegosingen och spann som bara denn. Helt sjukt. Sen sprang hon runt i hela huset och jamade och hon hade vatten, mat och hon kunde gå ut när hon ville men hon ville liksom bara springa runt och jama ett tag. Nu är hon iaf ute.
Jag tror hon har rökt brajj.

Nu till nr 2. James sover fortfarande. Vi var ju på grönan igår och sen hos Leos bror och James sprang runt som en galning men jag trodde inte han skulle sova såhär länge.

Idag ska vi till barnenshus i uppsala och kolla om vi lyckas då tag på en vagn där. Önska oss lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0