Dagisgrillning

Vi är hemkomna från dagis grillningen.
Det var trevligt men jävligt kallt och blåsigt.
Jag var jätte kissnödig eftersom jag är gravid och vi var ju ganska långt från en toalett så jag ville mest bara hem hela tiden. När vi kom hem så däckade James på en gång och jag med. jag sk äta nu eftersom att james tog alla mina korvar vid grillningen. james sover fortfarande men ska väl vakna snart.
Jag tror vi ska till barnenshus och sen äta någonstans..

James var nöjd men åt bara korven aldrig brödet.


En familj tog med sig en hund och en annan en häst. Jo det är säkert, så går det när man har ungarna på waldorfdagis då grillar man ute i skogen på en lördag och tar med sig hästen.

James posade så fint brevid hästen men såklart ville dom inte posa när jag tog fram kameran så jag fick bara en bild på en hästrumpa. Enjoy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0