Våran morgon

Idag är det inget dagis för James eftersom att han går på halvtid. Han går bara på måndag, tisdag och torsdag.
Så idag är vi hemma hela familjen. Ja till och med Leo är hemma. Men bara för att han är sjuk så han ligger i sängen.

James som ville att Ronja skulle prata lite i telefon.


James fick saftsoppa i morse... Fy skäms på mig.


Vi gick ut en sväng med hunden och då vill alltid James hålla kopplet, så han får hålla ena änden och jag håller i mitten eftersom att vi har en hund som gärna drar.


Sen bar det av mot lekparken



Nu ska James äta lunch och sen sova. Jag tror jag ska passa på att damsuga medans James äter. Då kan jag skura medans han sover för jag hatar när man skurar och någon går eller springer medans det är vått för det blir så fula fläckar.

Kommentarer
Postat av: angelica

faan jag tänkte ju ringa dej tidigare idag för ja hade Theo, så tänkte fråga om vi skulle gå te en lekpark lr nåt..men sen tänkte ja nej men james e ju på dagis.. men de va han alltså inte =p hehe.. otur..men då vet ja de tills nästa gång iaf =)

2010-03-10 @ 19:02:41
URL: http://anielika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0