våldtäckten på bjästaskolan

http://svtplay.se/v/1939668/uppdrag_granskning/del_9_av_22

Fy fan vad jag hatar alla jävla äckliga fittor. Jävla äckliga, vidriga sveska kyrkan! Jag kommer aldrig döpa mina barn där eller gifta mig där. FY fan vilka jävla störda, sjuka människor det finns. Fy fan vad jag skulle vilja slå en fucking gatsten i skallen på dom där 50+ kärringarna som sitter och snackar en massa skit och står på en fucking jävla äcklig killes sida.
Fy fan för den vidriga jävla äckliga prästjäveln. Det skulle inte förvåna mig om han har våldtagit själv jävla svin!!! Det här bevisar bara ALLT jag har tyckt om sverige, MÄN, och svenska kyrkan!
Efter att den här jävla killen har våldtagit YTTERIGARE en gång så står prästfittan och säger att han tycker SYND OM KILLEN!!!!!!!!! Fy fan!
Fy fan i helvete vilket jävla sjukt samhälle.
Att veta hur den här tjejen känner sig. Att bli kallad hora och fitta i korridorerna, att folk hittar på saker om en och inte tror en  gör bara att jag vill hålla om henne för evigt jag vill bara sitta med dom här 2 tjejerna i timmar och hålla om dom och få dom att glömma hur jävla äcklig världen är.

Killen mammas facebook grupp för killen lyckades få över 4000 medlemmar.
Nu går jag in och gör en ny facebookgrupp mot det här jävla svinet för flickornas skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0