Proppad dag

Skulle egentligen åka in med AC och Mandi till el stockholmo och fotas men james är fortfarnadde sjuk och jag kunde inte fixa barnvakt.
Jag håller på att städa för fullt. En riktig storstädning och fint blir det :)
Jag fick en massa nya kläder igår som jag kan lägga upp i bloggen lite senare för Leo har stulit min kamera men jag får tillbaka den vid 16 då han åker till örebro.

Jag håller på att tvätta alla James gamla bebiskläder också. Helvete vad mycket kläder det blir på snart 2 år. Sen försöker jag sortera upp dom i storlekar men det är jävla massa kläder så det tar sin lilla tid.

Kommentarer
Postat av: angelica

hejhej

tror du att du kan fixa barnvakt på tisdag? ja fyller ju år då, och skulle vilja göra nåt kul, Sebbe går inne i stan kl 18.40

då är vi hemma ca 21-22..kolla om de går..vore kul men annars får vi ta de en annan dag =)

2010-03-26 @ 10:41:31
URL: http://anielika.blogg.se/
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

hehe på två år hinner man samla på sig mycket kläder ;) Tycker att det är kul att gå igenom de gamla bebiskläderna, så mycket minnen och sånt :)

2010-03-28 @ 08:43:15
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0