Orkar ingenting

James sover nu. Imorgon ska han till sin pappa och han ska sova hos mamma så jag kommer vara barnfri typ hela helgen eftersom han ska vara hos sin pappa på söndagen också.
Hmm jag kommer säkert ändra mig och ha James hemma över natten ändå. jag har aldrig varit borta från honom en hel helg.

Jag borde göra lite mat till mig nu. Jag har kött som ligger i marinad på köksbänken men jag pallr inte och egentligen känns det inte som att jag är hungrig heller.
Jag har ingen aning om när Leo kommer hem men han lär ju göra det snart eftersom att han har lovat att umgås med mig i helgen.
Leo har för övrigt köpt en ny bil. En helt ny bil. Onödigt tycker jag. han säger också att vi har köpt bil men jag har inget körkort, bilen står på honom och jag åker knappt bil med honom så hur det ska vara vår bil förstår jag inte. Nej nu ska jag ringa gubben och fråga vad som försigår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0