Öppna förskolan


Jag skulle ut med hunden en sväng och då mötte jag cicci som bor på vår gata. Hon tyckte att det skulle vara en bra idé om jag följde med till öpnna förskolan.
Jag sa att jag var tvungen att gå ut med hunden men hon tyckte att jag kunde tra med henne och sätta henne utanför.
Sagt och gjort vi gick dit med ungar och hund.
Jag satte Ronja brevid min barnvagn och vi gick in och lekte.
Efter ca en helv timme så började jag fundera på att gå hemmåt. Stackars vovven sitter ju ute heöt själv men samtidigt så hade ju james jätte kul.
Mina funderingar avbröts av att föreståndaren kom in och ropade.
"vem känner igen hunden som siter utanför? den äter vantar och skäller!"
jag sprang upp med James klädde på oss ytterkläderna i 100.. Några mammor som satt i hallen sa att det var ju riktigt korkat att ta med sig hunden til öppnaförskolan. Dom visste inte att det var min hund.
Saken var den att Ronja hade trasslat in sig i kopplet och barnvagnen. men hemmåt gick vi.

Jag vet inte om jag kommer besöka öppna förkolan igen. I så fall kommer jag inte ta med hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0