Onödig dag

Så imorse stressade man som fan för att hinna in till dagis i tid för att sen dra till barnmorskan.
jag hoppade upp ur sängen, slet upp james tryckte in frukost i hans lilla mun och sprang en snabb runda med hunden. Sen lämnade jag honom på dagis och satt i 2 timmar och vänatade på min tid till MVC. Sen när jag väl kommer dit så är tiden inställd och jag har inget att göra tills klockan halv 1. Så jag drog in till HM och shoppade.
Jag köpte smala kläder, för smala människor inte alls för folk som har tjocka magar som jag alltså. en jag går runt och hatar min feta mage just nu och jag längtar tills jag har fött så jag kan bli smal igen. Därför köpte jag smalkläder. Så jag har ännu mer att se fram emot... En ny bebis, att bli smal igen, kunna röra sig normalt och nya kläder! 

Skjorta 199:- HM


Klänning 349:- HM 

Jag hämtade iaf James sen och nu har vi kommit hem. james somnade såklart i vagnen precis när vi nästan var hemma och eftersom han inte är ett barn som somnar om så lät jag honom stanna i vagnen och jag ställde den i mitt sovrum och öppnade fönstret.
Nu ska jag äta. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0