Kvällen

Så vi pressade ut oss i solen och mötte Angelica som passa Theo. I mitt huvud innan jag mötte angelica så spelades det upp en liten "tankefilm" om hur detta möte skulle gå. Jag och angelica skulle tp sitta och snacka och barnen skulle vara lite blyga för varandra men sen skulle dom springa runt och kasta snö på varandra, typ. Så blev det inte. Jag och Angelica snackade men James sprang iväg åt sitt håll och Theo stog mest helt stilla helt knäpptyst. En riktigt blyg unge. Skulle faktiskt vara lite skönt om James kunde få en del av hans lugn.

James somnade för ca en halvtimme sen och jag sitter och proppar i mig bullar. Jag väntar på greys så att jag kan gå och lägga mig sen. Imorgon ska jag upp tidigt för att kånka in ungen till dagis. Jag kommer ha väldans mycket tid över tills jag ska till barnmorskan så jag kommer sätta mig på brödboden och ta en fika och läsa lite. Kanske plugga lite körkort.
Sen bär det av mot barnmorskan och sen har jag ytterligare några timmar att slå ihjäl så jag funderar på att dra in till eurostop och köpa kallsingar till James.

Jag försöker ju börja lite med potträningen men det går sådär. Han springer runt blöjlös och sen kissar han och jag springer plockar upp honom och sätter honom på pottan. Sen sitter han liksom där och bara tittar.. Jaha vad vill du att jag ska göra nu då? Ser det ut som att han tänker, och sen sitter han där i 10 minuter tills han tröttnar och går och ja några sekunder efter så kissar han lite till och hela proceduren upprepar sig tills det inte finns nåt kiss kvar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0