Idag handlar det om hemmet

Idag ska jag bara städa. Städa, städa, städa...
Jag ska väl ägna mig lite åt hunden också.

James är på dagis och jag slipper igen att åka och hämta honom för leo sköter det.
Jag tror att det beror på hans nya bil, för att han inte vill skita ner den.
För att när jag frågade om han kunde hämta James från dagis imorse så sa han typ
Njaaaaa njääääääee vet inte riktigt.
Så då sa ja
Ok ta med vagnen då.
Eftersom jag måste ha den på dagis för att få hem James.
Men då ändrade han sig plöttsligt och sa
Ne men jag kan hämta honom från dagis.

Jag tror att det beror på att han inte vill ha den skitiga vagnen i sin nya fina rena baklucka.
Men jag ska inte klaga jag tycker ju bara att det är skönt att han båda lämna och hämtar på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0