En sen middag

Vi brukar äta klockan 5-halv 6 här hemma.
Nu väntade vi på Leo för att vi trodde att han skulle koma hem och sällskapa vid middagen men han var tvungen att jobba lite mera så jag och james har ätit precis nu.
Jag kommer nog äta igen sen när älskling kommer hem för jag åt bara potatis och sås. James åt också sås och potatis men han hade en massa morötter, broccoli och rotfrukter också.


Jag har bestämt mig för att vi ska bli mer nyttiga här hemma. Så jag har inte inhandlat något godis. jag går typ alltid runt och äter på godis och redan nu märker jag av min abstinens. jag har fått jätte ont i huvudet vilket jag alltid får när jag inte fått i mig den mängd socker som jag är van vid.
Vi har bullar och isglass hemma i nödfall dock. (VILKEN TUR!)

Imorgon blir det dagis igen och jag ska lämna in skolarbeten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0