Världens bästa väder

Det va så sjukt fint väder igår. Jag, Leo, James och vovve gick upp till Leos bror och hämtade Leos gamla hund. Det tog typ en timme att gå dit för vi gick förbi sigtuna och köpte kött att grilla men vi kom inte hem förenn halv 11 så det blidde lite för sent.

Idag ser det ut som att det blir skit fint väder igen. Det är bara jag som är vaken just nu men snart ska jag väcka James som ska till dagis.

Vader Leos gammle rottis är hos oss tills på fredag tror jag. Leo får liksom ta ansvaret för honom för jag har inte så lätt för att gå ut med honom. Jag litar helt enkelt inte på honom. Jag tog ju han dom honom i 1 helt år varje dag från 6 på morgonen till 23 på kvällen för några år sedan och det var det lugnt, då kände jag honom. Men nu bor han i örebro hos Leos mamma och jag vet inte alls hur han reagerar på hundar, katter m.m. Jag kan tänka mig att släpa upp honom till hundgården idag men mer vill jag inte.

Idag ska jag till mvc och kanske träffa Anna som har kommit hem till sitt fosterland.Wihoo....
Nu ska jag lägga mig i sängen en stund innan James ska upp... Om jag får plats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0