Nyss hem kommen från stranden

Vi åkte en sväng till sjudargårdsbadet. Det är så himmla fint väder ute men vi stannade inte så länge för det första för att James skulle sova och för det andra för att jag hade ont av att ligga på en filt i värmen.
Det var iaf mysigt och man kan ju hoppas på att man fått lite färg.
Det är ju inte så skit kul att vara gravid på stranden. Jag klämde in mig i min nya bikini. Nu säger jag att den är ny för att jag aldrig använt den men egentligen är det ju ett tag sen jag köpte den.









Nu sover James och jag och Leo brer ut oss i soffan.
Jag ska vattna alla blommorna och sedan äta. Hundarna är det liksom ingen idé att gå ut med i värmen, jag tror dom hellre ligger inne. Sen ska jag sova så jag hoppas James sover en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0