MVC idag

Nyss hemkommen från mvc. Jo just de jag har ju gått in i vecka 40 men jag orkar inte ens lägga upp en sån där text som jag brukar. Ungen brukar komma nu det är typ de enda som står ändå.
Jag är så otroligt trött på att vara gravid och när jag kom in till BM för koll idag så sa hon att han är stressad där inne också. Så hon stack mig och sen försökte hon pilla upp livmodertappen lite. Hon sa att vi kunde hoppas på att det skulle starta förlossningen men jag känner mig tveksam. Jag har iaf fått ett sistra graviditets datum nu.
Den 14 juli sätter dom igång mig på ks om det inte startat tills dess. Det känns som hundra år. Det är längre än vad jag trott, mer än 2 veckor. Jag är så deprimerad nu att jag vill bara gå och lägga mig men vi ska iväg och shoppa. Förhoppningsvis något som får mig på lite bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till liam & nr2 påväg<3

Jag håller tummarna att de sätts igång snart =D



Alltid skojj & shoppa så hoppas du kom på lite bättre humör =))

2010-06-24 @ 22:27:05
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Håller tummarna för dej att det satt igång nu =)) Och om inte så hoppas jag ni haft en riktigt bra midsommar :)

2010-06-25 @ 20:58:31
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0