midsommarmat

I torsdags så kom Leos vänner hit och vi grillade och promenerade ner till sigtuna och satte ss på våfflan en stund. Jag var inte så trevligt sällskap då jag hade as ont efter hinnsvepningen.
Igår så gick vi ner till stången i sigtuna men det är ju så jävla mycket folk i sigtuna på midsommar så man kunde ju inte ens komma i närheten av stången och dansen. Vi gick till kopparn istället och åt mat med Leos vänner igen minus 1.

Vi såg shutter island sen, den var bra men fick mig drömma att James dog så jag hade panik när jag vaknade.
Idag skulle vi ner och spela fotboll jag, Leo och James men innan vi kom ner till planen så sparkade Leo iväg bollen i massa snår så vi hittade den inte. Lyckat.

Idag är det ganska lugnt i min mage. Jag försöker att inte tänka på att jag är gravid och hoppas bara på att tiden går fort. Imorgon har jag beräknat förlossningsdatum. Men min BM har gissat på den 29. Vi får väl se hur det blir.

Nu ska jag sova en stund innan james vaknar. puss puss bilder kommer snart måste bara orka gå ner på knä och leta efter sladden under soffan.

Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

samma här, så jävla boooring :((

2010-06-26 @ 16:23:51
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0