Jag tror det är en Benjamin

Jag och Leo hade ju bestämt att bebisen skulle heta Neo. Men det känns inte riktigt rätt för någon av oss och jag har kännt och drömt om att han ska heta Benjamin.
Det är inget namn som jag har funderat på tidigare, men det bara känns som att han heter det.
Det betyder iaf lyckans son och det är ju trevligt.

Jag har fortfarande inget internet hemma. Jag sitter på Leos jobb igen eftersom vi har varit och köpt ramar till James dagis foton. Så nu kan vi hänga upp dom på väggen.

Idag har vi tagit en riktig lång promenad runt munkholmen och til och sen så har jag påbörjat tvättning av soffan. Jag säger påbörjat eftersom all klädsel inte får plats i en maskin så vi tvättar i omgångar men den ör nog vit och fin tills imorgon. Jag tror jag bör hålla hårdare på inte äta i soffan reglerna.

Nu ska jag kika in på hemnet och se om det kommit in något nytt. Jag har blivit sugen på att köpa tomt och bygga hus tills nästa år men Leo är inte så hajj på den idén men jag ska se om jag hittar någon riktigt fin tomt.

Vet ju inte när jag kan skriva igen så vi höres och synes folket. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0