Jag har sådär jätte tråkigt medans James sover

Namn: Elli

Piercingar: 1 i vänster öra 2 i höger ska pierca navelv såfort bebis ploppar ut.

Tatueringar: Elli nere vid troskanten. Mjo jag tycker om mig själv.

Längd: 163 härligt centimetrar

Skostorlek: 36 37 om jag köper skor på vintern så att jag får plats med massa raggsockor haha

Hårfärg: fejk brunett

Fräknar: Yep på sommaren dyker dom upp på näsan men inte så man lägger märke till dom.

Kär? Mjo i Leonen

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja!! I villa

Dricker du? Inte just nu men visst längtar jag efter en riktig lyckad fylla

Röker du? Nej vi får väl hoppas jag inte börjar igen men jag kan tänka mig att det blir en det feströkning sen.

Vilket schampo använder du? barnängen

Vad är du rädd för? blixtar och dunder

Gillar du att tvätta? Ibland när jag är på städhumör

Gillar du berg- och dalbanor? Nej jag är den som håller i mig hårt när jag åker nyckelpigan

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Precious

Filmen du köpte? hahha leo köpte göta kanal 3 i förrgår den sög. Som nästan alla svenska filmer förutom beck

Låten du hörde: "blixtar och dunder...... magiska under.... åhh vilken underbaaar daaaaaag diggelo diggelej alla tittar på mig när jag går i mina gyllne skoooor" I mitt huvud när jag skrev svar på frågan om vad jag är rädd för.

Låten du laddade ner? Ett riktigt gammalt album med backstreet boys

Personen du ringde? Leo

Personen som ringde dig? Leo

TV-program du såg? Något på barnkanalen

Person du tänkte på? James

 

 

Favorit…

Låt: Run this town

Sak att göra: städa ur James garderob

Sport: Ingen, fotboll om sverige är med i vm och man är ute på krogen

Dryck: Fun light

Kläder:
klänningar i alla dess former haha

Film: twilight alla

Bil: Leos

Serie: unga mördar danmark hahha


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Yes

Gråtit över en flicka? nej

Ljugit för någon? ja

Varit i slagsmål? ja

Blivit arresterad? ja

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? massa

Hjärtan brustet på grund av dig? mass ahahhaa

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? kanske 2 eller 3

Gånger ditt namn varit med i tidningen? vet inte

Senaste…

Boken du läste? Jag är 15 år och jag vill inte dö

Personen du fick e-mail av? en dam vars dotter hämtade ronja från polen

Personen du fick sms av? Cecilia

Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår

Saken du köpte? vet inte

Vad har du gjort idag? sandlådan

Brukar du svära mycket? ja

När stiger du upp på morgonen? vid 8

Vad har du på dig? mjukiskläder

Vad ska du göra ikväll? mysa med leo

Vad är du allergisk mot? getingar, jorgubbar, äpplen, hö...

Använder du hårspray? bara om jag ska ut

Kan du stå på händer? nej

Håkan Hellström eller The Ark? håkan bråkan

Salt eller socker? socker

Gillar du ketchup? yes

Är du glad nu? mest trött

Var du glad igår? ja

Vad dansar du till? musik

Stockholm är… ? världens bästa stad

Göteborg är… ? Hata, hata, hata göteborg!

Kan du sjunga? ja som fan borde söka in till idol

Spaghetti eller makaroner? spagetti

Land du vill besöka? usa


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Ja han är född 0807016, så 3 veckor före din då :)

Hur känner du dej? Händer nått i magen/muffen? :D

2010-06-18 @ 15:31:33
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0