Husjakt

Så igår lurade jag med Leo på en visning av ett as fint hus i tjottahejjti. Det var verkligen världens mest perfekta hus förutom att det låg lite off. Leo gillade det också men sen kom han ham och blev såld på ett jävla hus precis mitt emot min mammas gamla hus i hällsbo.
Jag tror inte vi kommer köpa hus nu men det är jävligt kul att kolla och inom ett år så vill jag flytta till hus. Jag hatar att bo i lägenhet och de börjar ju redan bli trångt och Leo har sagt att nästa gång vi flyttar så flyttar vi till hus.
Jag kommer fortsätta leta efter hus för snart kommer ju det perfekta huset för oss poppa upp.

Nu till annat, James kom hem igår kväll och vi gick ner till sigtuna och åt middag på våfflan sen har James hostat hela natten så han får vara hemma från dagis idag. Både han och Leo sover fortfarande för övrigt.

Denna vecka händer det ingenting, om jag inte föder barn alltså. Jag är ju i vecka 38 på tisdag och visst är det väl så att 80 % eller nåt föder då. Vi får väl se men fan vad skönt det skulle vara. Men jag ska försöka att inte tänka så mycket på det. Jag ska försöka ställa in mig på att jag kommer gå över tiden och bli igångsatt annars blir det bara ännu mer jobbigt att vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0