Hemsk natt

Precis, nästan som vanligt precis när jag gick och la mig ogår så började jag känna mig illamående och få skit ont i hela kroppen.
Men de var värre än vanligt, Det gjorde svin ont. Det kändes som att någon skar med en kniv i pussyn och att någon slog med en hammare i ryggen. Nu tror ni säkert precis som Leo att jag egentligen inte vet hur det känna att bli slagen av en hammare i ryggen men det vet jag. Det gör svin ont. Tänk er när ni hamrar fel och slår er på tummen med en hammare, fast istället i ryggen. DET GÖR VERKLIGEN ONT.

Iaf så kunde jag efter någon timme inte stå emot smärtan jag ville dö lite grann och jag vinglade in i duschen och satte på det varmaste vatten jag kunde.
Jag stod på knä i duschen och spydde samtidigt i toaletten. Jag mådde inte särskillt illa längre utan jag spydde av smärtan i ryggen.

Sådär höll jag på hela natten. Jag sprang fram och tillbaka till dusch och toalett från sängen. Jag har inte sovit något i natt nästan.

Men det märkligaste av allt är att imorse när jag gick upp så hade gravida Tea bajsat i duschen och spytt i flera delar av lägenheten. Hur konstigt är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0