FETT pinsamt

Jag och Leo lagade mat ganska sent igår och sen så låg vi bara på soffan hela kvällen och jag tänkte ta itu med det nu på morgonen innan James farmor kom och hämtade honom.
Vi har våran damsugare på Leos kontor också, den har stått där i flera dagar vilket har resulterat i en svart matta av hundhår på golvet särskillt eftersom vi har 2 hundar denna vecka.
Men iaf jag var ju vaken väldigt tidigt imorse men mådde ju skit så jag orkade inte riktigt städa men jag satte mitt alarm på klockan 8 för hon skulle hämta James kl 9. Men jag tryckte bara av alarmet och av någon anledning så vaknade inte James?!
Så jag vaknade nu klockan tio i 9 och sprang upp och väckte james, kastade i honom frukost, och försökte plocka ihop allt han skulle ha med sig.
Jag hann nästan, sen kom hon och jag öppnade dörren så såg jag att jag hade glömt kasta soppåsen som jag ställde ut igår kväll och någon katt eller så hade rivit sönder den så det låg potatisskal utanför dörren.
James var inte påklädd så när jag skulle börja packa på honom kläder så gick hon liksom längre in i hallen så hon såg in i köket och hela bordet var fullt av papper och kläder och väskor och hela diskbänken var full av smutsig disk.
Så jävla pinsamt. Nu ska jag städa fort som fan! Jag kan dock inte städa golvet eftersom att damsugaren inte är här. En pik till dig Leo om du läser detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0