Det skulle vara bra om du ville komma på lördag


Glad storebror

Hej Neo, det  är din mammma som skriver.
Som du säkert vet av allt mitt gnäll, så har jag ingen större lust att vara gravid längre. Det har varit jätte jobbigt att vara gravid med dig för du är väldigt stökig. Dock inte lika stökig som din bror men men du bakar mycket och tung är du. Nu när du har fixerat ditt lilla huvud så kan jag knappt gå och sitta är också jätte jobbigt då det inte finns så mycket plats i magen längre.
Vilket får mig att tänka på hur du har det där inne.. Du bökar ju inte så mycket längre och barnmorskorna säger att det beror på platsbrist. Dom har sagt det ett bra tag nu och därför undrar jag varför du inte bara tar och kommer ut nu så att du får sträcka på benen?
Du kanske är lite rädd för världen här utanför men jag lovar dig att jag ska skydda dig mot allt. Och du kommer se att det är ganska trevligt här ute. Alla vill träffa dig och jag hoppas att du förstår det och faktiskt tar dig en riktig funderare på att komma ut nu. Både jag och pappa kommer vara med när du kommer så du behöver inte vara rädd för att det är en massa främmande människor runt dig.
Det skulle vara trevligt om du ville komma nu på lördag. Då ska James vara hos sin pappa och varken jag eller pappa har något viktigt för oss så snälla, Kom igen nu lördag är väl en trevlig dag att komma på.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Får hoppas din bebis vill kika ut snart :D Här går man och väntar oxå, 9 jävla dagar kvar till bf.. Säger som dej, varför inte komma ut när de endå är trångt o bökigt där inne ^^ haha! Får hoppas de sätter igång för oss båda snart :)

2010-06-17 @ 09:08:33
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: anna

åh finaste brevet! kom nu neo!

2010-06-17 @ 15:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0