Alltid är det något fel

Nu när jag har internet så hittar jag inte usbkabeln till kameran. Sist jag såg den så hade James den. Så den kan alltså ligga lite var som helst.
Jag gick upp för en halvtimme sen och har precis duschat.
Idag ska jag till barnmorskan och sen sola. James ska på sin sista dag på dagis idag och i eftermiddag så kommer Leos folk hit och grillar. Jag orkar verkligen inte egentligen. Jag orkar ingenting just nu och vill helst av allt bara sova tills förlossningen startar.
Det gör så otroligt ont i min kropp just nu. Ni som inte varit gravida kan inte fatta det. Hela tiden är det något som värker. Det värsta är när jag känner att jag mår ra i kroppen och det bara värker lite grann, då går jag ut på en lång promenad med Ronja och efter ett tag så hugger det till och jag kan inte gå. Inte så att det gör lite ont och är jobbigt att gå, nej. Jag kan verkligen inte gå. På nätterna kan jag inte sova vilket resulterr i att jag sitter uppe såhär tidigt och gör onödigheter istället för att sova.

Nu ska jag äta frukost och sen städa upp här hemma.

Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till liam & nr2 påväg<3

Ne här står det still värre än värst! Usch den där irritationstiden vet jag hur det är o ha, har haft den under veckan men börjar bli på lite bättre humör nu! Får väll se om nått händer under helgens gång, annars hade jag tänkt o bett min bm om hinnsvepning men dom gör inte sånt i denna sketna stad :( har oxå ont o de är en pina varje dag, oså har man ju ett barn som man ska försöka vara god förälder åt, men jag kan ju inte ens gå ut med han själv så de ska bli skönt med lång helg nu så jag får ha sambon hemma =))



Ska ni hitta på i helgen, nått speciellt midsommar firande? :) Kram

2010-06-24 @ 08:36:53
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0