Sista gången på mödravården

Idag var det sista mötet med min underbara barnmorska Cecilia. Hon slutar nu i sommar och det sista vi gjorde idag på mvc mötet var att ringa till KS och boka en tid för igångsättning.
Jag ska ringa in till ks 07.30 den 14 juli fråga vilken tid jag ska in. Men det blir den 14 s¨frågan handlar bara om vilken tid som passar bäst.
Jag hoppas ju såklart att det sätter igång tidigare än den 14.

James är jätte gnällig nu så jag tror det blir en tidig kväll för honom. Han verkar trött. Jag tänkte städa hemma idag men eftersom jag inte fick någon sömn i natt och ingen idag heller så är jag helt slut. Jag kommer säker däcka i soffan.

Men nu blir det kvällsmat för James och sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0