Övertid

Jag har ju gått över tiden. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra.
Jag tror det är james fel att jag hade satsade på en tidigare förlossning. Han kom ju en månad tidigare.
Nu försöker jag verkligen att inte tänka på det. Jag vet att det bara handlar om dagar nu och jag försöker koncentrera mig på annat så snälla fråga mig inte när jag ska föda. Jag vet inte. Ni vet alla att jag gått över tiden så att ställa en sån dum fråga är ganska onödigt.
Idag ska jag till barnmorskan vid 2, vi får se vad hon säger.
Jag hade värkar hela natten och låg inne i duschen och spydde, jag var helt säker på att vi skulle få åka in men sen vid 5 tiden imorse så slutade dom bara helt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0