god morgon

Idag behöver jag städa undan lite fast jag vet inte riktigt hur för våran damsugare har gått sönder. Det är ju inte så kul för även om Ronja inte hårar så mycket så bir det lite hår ändå från både henne och katten.

Sen blir det samma sak som igår. Plugga hund och körkort. Den där tråkiga jävla boke ska läsas varje jävla dag. Om och om igen.. Leo har sagt att när jag lyckas ta körkort så får jag hans bil. Vilket e najs. Förutom färgen. jag hatar verkligen färgen. Den är guld!
Guldfärgade bilar skriker gubbe.

Nu ska jag försöka hitta min katt som inte vill gå ut i snön. Jag sa kasta ut stackars Tea för att sist jag väntade på att hon skulle gå ut själv så kissade hon på james matta.

james har förövrigt bäddat åt sig själv på golvet. han har hämtat täcke och filtar från sin säg och nu ligger han med en flaska och myser framför tv:n.

Leos bror ska tydligen hämta Leos dator idag. Den jag använder just nu alltså. Jag hoppas han glömmer det eller nåt så att jag kan använda den hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0