Sjötorp

Jag sitter just nu i sjötorp.
James har fått en massa presenter och han och alla andra minus mig och Benjamin är och badar här nere.
Vi kom hit så sent igår eftersom att vi fick stanna 3 lagom långa pauser med barnen på vägen så vi missade kräftkalaset men jag bryr mig ju inte, jag gillar inte kräftor. Plus att jag mådde jätte dåligt igår.
Jag mår fortfarande lite illa men dom flesta har åkt här från så det är lugnt och skönt nu.

Imorgon åker vi hem till sigtuna igen. Jag längtade verkligen efter min säng i natt så det ska bli skönt.

Jag och Leo köpte en spis åt James i födelsedagspresent bland annat fast den ackar vi inte upp förenn vi kommer hem. Han lär bli skit glad, han står ju alltid vid lekspisen på dagis.

Jag ska försöka pressa Leo på att få klart James rum denna vecka också. Så ska jag leta lite nya möbler åt honom för nu har han ju bar massa fula bokhyllor som inte ens går ihop med varandra.

Jag såg nyss mitt ex gifta sig också, på nätet. Man hörde nästan inget för ljudet var så dåligt men jag tror båda sa ja. Ingen sprang ut från kyrkan iaf. Grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0