Nu byter jag blogg.

Dags för ny blogg.
Namnet ellixoxo inspirerades inte från gossipgirl vilket säker ni tror utan från Audrina från The hills.
Hon hade en blogg som hette audrinaxo eller något sånt så då tänkte ja ha ellixo men jag tyckte det lät bättre med xoxo på slutet.
Iaf så är jag trött på namnet och väljer därför att skaffa ny blogg.
På vägen till sjötorp så kallade Leo mig för rackarmamma när han pratade med James så min nya blogg heter www.rackarmorsan.blogg.se
Nu ska jag bara fixa någon som kan fixa min bloggdesign snabbast möjligt eftersom jag inte kan sånt. Jag kan ju liksom inte ens vända på bilder.
Men nu slutar jag iaf blogga här så ha det gott och ni som vill kan följa mig på www.rackarmorsan.blogg.se istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0