Mobil bilder

Leo har stulit min kamera idag så jag lägger upp alla bilder från min mobil istället.

Var beredda på att vända på huvudet då jag inte vet hur man vrider på bilderna.



James när han badade i sin pool



Trollunge ska precis äta lunch







Nyfödings bilder från bb på Benjamin






Benjamin i sin vagga



Benjamin ligger och myser med Ronja





Precis efter att denna bild togs så bet James Benjamin i pannan.



Jag och Benjamin



James fick nagellack



Glad unge





Munnen full med godis



Benjamin däckad på mig



Jag skickade denna bild till Leo för att visa att jag hade klarat mig oskadd genom campingen mitt i natten till toaletterna.



Jag skickade den här bilden till Leo för att visa att jag var på väg tillbaka till husvagnen i mörkret.
Leo tyckte nog att jag var sjuk i huvudet.



Nybadad Benjamin


Bilder från idag:






Kommentarer
Postat av: angelica

elli, jag måste få komma hem till dig och lära dig hur man vänder på bilder.. detta är sjuukt störande, haha =)

2010-08-06 @ 10:10:14
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0