Misslyckande

Jag lyckades inte riktigt städa allt det där som jag sa att jag skulle städa, men det är ju bra att ha drömmar haha.
Min dröm är alltså att det ska lyckas vara rent i alla rum samtidigt. Vi får se hur det går med det.

Nu mummlar James innefrån hans rum så jag ska väl plocka upp honom och äta frukost. Eftersom att jag och Leo har bestämt oss för att sluta knapra godis och chips hela tiden så måste jag stilla min hunger på något sätt. Så jag ska äta frukost med James idag istället för att springa runt och plocka och städa medans han äter.
Men eftersom att det regnar idag igen så stannar jag nog innomhus och städar.
Förutom då fishunden ska ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0