Kräftskiva

Idag blir en av kattungarna hämtade, sen är det bara 2 kvar.

I eftermiddag åker vi till sjötorp dom ska ha kräftskiva. Äckligt tycker jag, men jag äter ju inget som kommer från vattnet.
Sen kommer jag nog börja gråta om jag hör kräftorna skrika. DÅ går jag nog ut istället.
Imorgon ska vi fira James födelsedag en vecka för sent.
Imorgon gifter mitt ex sig också. Lilla vicke, grattis grattis till honom om nu bruden säger ja. Man vet ju aldrig.

Jag ska skrura av golven idag bädda om i sängarna m.m. så blir det mycket skönare att komma hem till. Våran granne ska passa katterna och mata fiskarna. Förhoppningsvis håller dom sig till lådan och håller sig borta från soffan.
Nej, nu ska jag göra ett ryck så att vi kan gå ut i det fina vädret ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0