Jag som aldrig blir bakfull

Jag, Leo och Micke gick ut till KC i lördags. Jag drack inte mycket men jag spydde nör jag kom hem och jag var sjukt bakfull igår. Jag brukar nästan aldrig bli bakis.

James fyllde 2 år igår och firade sin födelsedag med sin pappa. Nästa helg så ska vi fira honom i sjötorp tror jag. Det är skit väder idag och benjamin har plågat mig med marathonamning hela natten och han är fortfarande vaken och vill att jag ska amma, bära och vagga hela tiden.

Jag ska lägga ut katterna på blocket idag och städa hela lägenheten. Idag blir det inte som helst sötsaker för James. Han var helt sockertokig när han kom hem igår och det första han frågade om när han vaknade imorse var glass.
Jag måste in till eurostop någon gång denna vecka, Jag måste köpa skor både till mig och James. Av mina älskade adidas så finns det bara ett stycke sko kvar. Den andra är spårlöst försvunnen. Helt sjukt, jag har letat överallt men jag hittar den ingenstans.


Just nu klipper dom gräsmattan på vår baksida, lite pinsamt eftersom att vi har leksaker utspridda över hela gräsmattan.
idag ska jag ta itu med inne städning, förråd och uteplats.
Vi har verkligen en massa saker som borde kastas ocksåm Men just nu skriker Benjamin på mig, han har ju fått sitta en hel meter ifrån mig i hela 5 minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0