Det går inte riktigt som jag vill idag

Dagen började med att jag kom på att jag skulle ner med Benjamin till bvc. Det var punktering på vagnen så Leo körde oss. Sen kom jag hem och misslyckades med att fixa vagnen och blev istället stucken av en geting. På väg ner till apoteket för att fixa medecin åt mig så blir jag stucken av ytterligare en geting. Efter apoteket så går jag in på pressbyrån och sen hem. Efter halva vägen upptäcker jag att jag glömt Ronja utanför pressen. Så jag får gå tillbaka och hämta henne. Sen kommer jag hem och upptäcker att James kissat i soffan. Nu värker verkligen mitt huvud. Båda barnen sover och det ska jag också försöka göra.

Ett plus med dagen är att båda dom röda kattungarna är tingade så dom åker innan veckan är slut. Den grå katten "Smultron" kommer stanna hos oss tills han är frisk.


Kommentarer
Postat av: angelica

e väl sånt man måste skriva för att folk ska kommentera då =p

2010-08-03 @ 22:08:59
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0