Varannan dag väder.

Har ni märkt att det är soligt ena dagen och mulet den andra? Konstigt.

Idag har jag på mig den nya toppen.



Jag vet inte vad som har hänt med min kamera, James har troligen kladdat ner linsen.

Nu ska jag iaf packa ihop James och Ronja och gå ner till stan och lämna in Leos kavajer på kemtvätten.
Jag lämnade in 2 av våra mattor igår som inte har blivit tvättade sen Kiara bodde här. Dom har stått ihop rullade i förrådet i över ett år och både 2 var täckta av Kiaras ulliga hår.
kemtvättsgubben lär nog inte bli överlycklig när han rullar upp mattorna och upptäcker det. Men inte mitt problem..

Jag ska leta lite efter en gungstol på nätet också. Jag vill ju verkligen ha en tills bebis anländer för jag kommer ihåg hur mycket jag saknade en när jag satt och ammade James när han var liten. Så denna gång SKA jag ha en gungstol att amma i.

Haha kanske jag borde lära mig att sticka också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0