Så vad gör jag nu?

Jag tänkte ju städa här hemma och skulle precis till och damsuga men då somnar James! SÅ, ja nu kan jag ju inte damsuga för då vaknar ju han. Så vad ska jag göra? Kanske sova? Idag måste jag hämta mattor och kostymer på kemtvätten också. Shit va länge dom har legat där nu. Gubben kommer säkert vara skit sur när jag hämtar sakerna.

Nu i helgen åker Leo till Örebro för att jobba på sanna, så jag kommer vara ensam med James på valborg. Sen på lördag ska James sova för första gången hos sin pappa. Jag har världens ångest. Jag kommer ligga vaken hela natten och gråta. Det kommer ju säkert gå bra men det som är jobbigt är när man vet att personen som ska ha james i 2 dagar inte känner honom lika bra som jag gör. Som inte kan något om hans rutiner och som inte verkar ha någon som helst vilja att veta heller. Men så är det ju, människor är olika...

Nu har jag iaf bestäms mig. går lägger mig och vilar en stund..

Kommentarer
Postat av: amanda

va med mig o seven på valborg frederic ska jobba.. vi kan gå o titta på brasan o tivolit o äta massa gott :D

2010-04-28 @ 19:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0