Rökare? Jag?

Jag ringde till barnmorskan för att för att fråga om det andra ultraljudet. Läkaren sa ju i början av min graviditet att hon ville att jag skulle göra ett extra ultraljud i vecka 33 efterasom James var så liten när han föddes (?)
Men nu när jag ringde och frågade om det skulle bli ett extra ultraljud och barnmorskan läste i min journal så sa hon att det var för att jag röker.
Vilket jag inte gör!
Jag är ju värsta stolt över att jag har slutat. Så jag sa till bm att jag inte rökte men hon tyckte fortfarande att det skulle vara en bra idé att göra ett extra ultraljud, lika bra att kolla så att allt e bra.
Så nu väntar jag på en remiss till ks för ultraljud.

Fan vad skönt det är att det redan är helg. Jag älskar att veckorna går så fort för att jag hatar ju att vara gravid.
Jag är vaken hela nätterna för att han sparkar så just på kvällar och nätter
Jag har också redan börjat få förvärkar. Skit jobbigt.

James somnade iaf vid 12 och vaknade vid halv 4 så jag har sovit så nu ska jag sminka mig och sätta på mig något annat än Leos tshirt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0