Ledset barn

Precis efter jag skrev det förra inlägget så slet James tag i mitt örhänge. Han slet och slet och vägrade släppa, han hade typ handen inne i örrhänget som ett armband. (jag har stora ringar i öronen idag).
I vart fall så gjorde det ju svin ont så jag skrek som en galen tjur och Jag har aldrig sett James bli så rädd. Han tjöt rätt ut och efter att jag krånglat ur hans arm ur örhänget så fick jag sitta och trösta länge. Han skakade i hela kroppen lilla plutten. Han fick en vällingflaska fast att jag försöker sluta med det på dagen och nu ligger han i sängen. Han kommer troligen inte somna nu men endå.

Nu sitter jag här med ett blodigt öra och ett jätte dåligt samvete men om något gott kommer ut från detta så har han kanske iaf lärt sig att inte dra i mammas smycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0