Iväg mot Karolinska

Nu ska jag bara bättra på mitt smink lite sen åker jag bussen till märsta där Leo hämtar upp mig för att åka och ta sprutan. Jag har försökt koppla bort det under dagen. Det är ju viktigt att ta sprutan och Jag vet att jag måste göra det och att jag inte kan skjuta upp det men det är väldigt svårt. Nålar är nog min största skräck.
jag tog till och med hål i mina egna öron själv när jag var typ 13 för att jag inte tycker om när jag inte har kontrollen över nålen.
jag vill bara att det ska vara över nu och att jag sitter i bilen på väg hem. Det skulle vara skönt. Men som sagt 13.15 är det min tur. Och nu ska jag springa till bussen. Nästa gång vi hörst av så har jag förhoppningsvis överlevt sprutan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0