Innehållet i paketet?

Vad var det som låg i paktet nere på posten?






En yttepytte liten klänning. Fett snygg men VÄLDIGT liten. Frågan är alltså om jag ens kommer lyckas krångla på mig denna när jag inte är gravid. Så liten är den.
Tänk på att jag har hängt upp den på en matstol.

Iaf så promenerade vi ner till Sigtuna och jag tyckte att det var en otroligt bra idé att testa mina nya skor. Nu har jag världens fetaste skavsår på mina små hälar.

Jag har kastat in de nya bebiskläderna i tvätten och sen ska jag packa ner dom i bb väskan. För Jo, jag har redan en bb väska. Den är just nu tom men jag har planer på att börja fylla den redan nu för vem vet när lillen bestämmer sig för att komma ut?
Jag ska köpa JÄTTE bindor, amningskupor, shampoo mm, jätte sköna bomulls trosor och en massa mysiga kläder.
Just nu kommer jag inte på något annat att packa förutom dricka och sånt. Men jag kommer säkert på en massa saker sen.

Kommentarer
Postat av: Minnie

O vilka söta bilder du har i din header :)

2010-04-21 @ 14:22:07
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0