Inga kläder ute i vårsolen

Jag började fundera på att gå ut med hunden och ta en sväng ner till Sigtuna och upptäckte då att Leo har kört iväg med barnvagnen och James ytterkläder. Jag hade glömt dom i bilen igår. Klockan tickade och hunden måste ju ut så jag letade upp den lilla fula paraplyvagnen och klädde James i 3 par sockor, pyjamasbyxor, fodrade hängslebykor, en ylle undertröjja och 2 par tjocktröjjor, halsduk och mössa. Ändå fick jag en massa komentarer på vägen om att jag skulle klä på mitt barn och att det inte är så varmt som man tror.
VERKLIGEN!? Lägger verkligen folk sig i allt nu för tiden? Skulle dom säga något om jag var 10 år äldre?


Mmm just det kanske borde tillägga att vi gick ner till Sigtuna, handlade och gick hela vägen hem och James överlevde! Tänka sig! han visar inge som helst tecken på att ha skadats varken psykiskt eller fysiskt av promenaden till sigtuna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0